Polityka prywatności

Dbając od Państwa prywatność poniżej przedstawiamy zasady przetwarzania przez Kancelarię danych osobowych oraz plików cookies, które są wykorzystywane przez Kancelarię. Informujemy, że zasady zawarte w poniższej Polityce mają zastosowanie w każdym przypadku korzystania ze strony internetowej, a także w przypadku każdej formy kontaktu z Kancelarią.

  1. Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem serwisu internetowego: https://kancelariakepa.pl (dalej: Serwis).
  2. Właścicielem Serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Kinga Kępa prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Adwokacka Adwokat Kinga Kępa, adres siedziby: ul. Krupnicza 13/402 , 50-075 Wrocław, NIP: 8992974300. 
  3. Adres kontaktowy poczty elektronicznej Administratora: biuro@kancelariakepa.pl
  4. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o osobach poprzez dobrowolne wprowadzenie danych w formularzu przez użytkownika.

Zasady przetwarzanie danych osobowych:

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: RODO, niniejszym informujemy, że:

  1. Kinga Kępa prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Adwokacka Adwokat Kinga Kępa, adres siedziby: ul. Krupnicza 13/402 , 50-075 Wrocław, NIP: 8992974300, kontakt: biuro@kancelariakepa.pl. 
  2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    1. zawarcia umowy lub podjęcia działań na żądanie osoby celem zawarcia umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy;
    2. zawarcia umowy lub podjęcia działań na żądanie osoby celem zawarcia umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy;
    3. rozpatrywania oraz obsługi składanych reklamacji (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – dane podane w procesie reklamacyjnym będą przetwarzanie przez okres realizacji reklamacji;
    4. dochodzenia i obrona roszczeń Administratora lub przeciwko Administratorowi (na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO)- dane są przechowywane przez okres ich przedawnienia określane obowiązującymi przepisami prawa;
    5. przygotowania i udzielenia odpowiedzi na dobrowolnie przesłane zapytanie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz f RODO)- dane są przechowywane przez okres istnienia uzasadnionego interesu Administratora, do czasu zakończenia realizacji działania związanego z zapytaniem i udzieleniem odpowiedzi;
    6. wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – dane są przechowywane przez czas niezbędny do realizacji i rozliczenia zawartych umów, w tym obowiązku księgowego i podatkowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
    7. statystycznych i archiwizacyjnych (na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO)- dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa;
    8. w zależności od udzielonej zgody- dane przechowywane są do czasu wycofania zgody/ złożenia sprzeciwu;
    9. marketingu bezpośredniego, w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania udzielonej zgody;
    10. Wysyłania informacji handlowych, w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania udzielonej zgody.
  3. Dostęp do Państwa danych mogą mieć podmioty, którym powierzyliśmy przetwarzanie danych, w szczególności podmioty świadczące usługi z zakresu utrzymania systemów teleinformatycznych oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie przepisów prawa, spedytorzy/przewoźnicy/kurierzy (w przypadku dostaw).
  4. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi. Podanie danych jest dobrowolne, jednak brak ich podania może uniemożliwić udzielenie odpowiedzi na przesłaną wiadomość.
  5. Przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Posiadają Państwo prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  7. Posiadają Państwo prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  8. Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. W celu realizacji praw wskazanych w pkt 5-8 mają Państwo możliwość
    kontaktowania się z Administratorem poprzez przesłanie na adres e-mail
    określonej wiadomości ze swoim oświadczeniem lub korzystając z formularza
    kontaktowego

Informacje o plikach cookies

  1. Serwis wykorzystuje pliki cookies, które pozwalają zidentyfikować użytkownika przy ponownych wejściach na określone strony bądź w ramach jednej wizyty w celu usprawnienia niektórych funkcji, w tym związanych z logowaniem lub w celu dostarczenia spersonalizowanej informacji. Cookie zawierają zazwyczaj nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniach końcowych oraz unikalny identyfikator.
  2. Serwis wykorzystuje następujące pliki cookies:
    1. sesyjne pliki cookies – niezbędne pliki, które umożliwiają poruszanie się w obrębie witryny internetowej i korzystanie z podstawowych jej funkcji. Przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, wyłączenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania;
    2. trwałe pliki cookies – zapewniają określone funkcje nie tylko w ramach jednej sesji, lecz podczas całego czasu przechowywania danego pliku na komputerze. Pliki te nie gromadzą żadnych informacji, które ułatwiłyby identyfikację użytkownika, są anonimowe. Ich zadaniem jest usprawnienie działania strony;
    3. Zewnętrzne pliki cookies – umożliwiają współpracę z zewnętrznymi firmami lub serwisami. Wśród nich są cookie badawcze, które zawierając dane o popularności strony czy danej usługi, służą między innymi do połączenia z serwisami społecznościowymi (np. Facebook), które następnie mogą stosować informacje dotyczące odwiedzin poszczególnych użytkowników do profilowania reklam na innych stronach internetowych;
  3. Plikami cookies stosowanymi na stronie można zarządzać za pośrednictwem ustawień przeglądarki internetowej. Wprowadzone zmiany nie wpływają na pliki cookies już przechowywane na komputerze.
  4. Jeżeli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie niezbędnych plików cookies dla określonych procesów może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze strony www. W celu zarządzania powyższymi plikami należy zaznaczyć odpowiednie ustawienia w opcjach używanej przeglądarki.
  5. Ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu. Stosowanie plików cookie jest bowiem niezbędne do dostarczenia usługi w przyjętym modelu biznesowym.
  6. Pliki cookies są bezpieczne i nie mają szkodliwego wpływu na urządzenie końcowe. W plikach cookies trzymane są tylko te dane, które dana witryna czy aplikacja zapisuje i ma do nich dostęp
  7. W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami: Edge, Internet Explorer, Chrome, Safari, Firefox, Opera, w tym urządzenia mobilne: Android, Windows Phone, Safari

Informacje w formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe i adres-email, jednak brak ich podania uniemożliwi realizację zapytania.
  2. Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
  3. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.