Polityka prywatności
Dbając od Państwa prywatność poniżej przedstawiamy zasady przetwarzania przez Kancelarię danych osobowych oraz plików cookies, które są wykorzystywane przez Kancelarię. Informujemy, że zasady zawarte w poniższej Polityce mają zastosowanie w każdym przypadku korzystania ze strony internetowej, a także w przypadku każdej formy kontaktu z Kancelarią.
- Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem serwisu internetowego: https://kancelariakepa.pl (dalej: Serwis).
- Właścicielem Serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Kinga Kępa prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Adwokacka Adwokat Kinga Kępa, adres siedziby: ul. Krupnicza 13/402 , 50-075 Wrocław, NIP: 8992974300.
- Adres kontaktowy poczty elektronicznej Administratora: biuro@kancelariakepa.pl
- Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o osobach poprzez dobrowolne wprowadzenie danych w formularzu przez użytkownika.
Zasady przetwarzanie danych osobowych:
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: RODO, niniejszym informujemy, że:
- Kinga Kępa prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Adwokacka Adwokat Kinga Kępa, adres siedziby: ul. Krupnicza 13/402 , 50-075 Wrocław, NIP: 8992974300, kontakt: biuro@kancelariakepa.pl.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- zawarcia umowy lub podjęcia działań na żądanie osoby celem zawarcia umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy;
- zawarcia umowy lub podjęcia działań na żądanie osoby celem zawarcia umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy;
- rozpatrywania oraz obsługi składanych reklamacji (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – dane podane w procesie reklamacyjnym będą przetwarzanie przez okres realizacji reklamacji;
- dochodzenia i obrona roszczeń Administratora lub przeciwko Administratorowi (na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO)- dane są przechowywane przez okres ich przedawnienia określane obowiązującymi przepisami prawa;
- przygotowania i udzielenia odpowiedzi na dobrowolnie przesłane zapytanie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz f RODO)- dane są przechowywane przez okres istnienia uzasadnionego interesu Administratora, do czasu zakończenia realizacji działania związanego z zapytaniem i udzieleniem odpowiedzi;
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – dane są przechowywane przez czas niezbędny do realizacji i rozliczenia zawartych umów, w tym obowiązku księgowego i podatkowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- statystycznych i archiwizacyjnych (na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO)- dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa;
- w zależności od udzielonej zgody- dane przechowywane są do czasu wycofania zgody/ złożenia sprzeciwu;
- marketingu bezpośredniego, w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania udzielonej zgody;
- Wysyłania informacji handlowych, w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania udzielonej zgody.
- Dostęp do Państwa danych mogą mieć podmioty, którym powierzyliśmy przetwarzanie danych, w szczególności podmioty świadczące usługi z zakresu utrzymania systemów teleinformatycznych oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie przepisów prawa, spedytorzy/przewoźnicy/kurierzy (w przypadku dostaw).
- Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi. Podanie danych jest dobrowolne, jednak brak ich podania może uniemożliwić udzielenie odpowiedzi na przesłaną wiadomość.
- Przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Posiadają Państwo prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Posiadają Państwo prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- W celu realizacji praw wskazanych w pkt 5-8 mają Państwo możliwość
kontaktowania się z Administratorem poprzez przesłanie na adres e-mail
określonej wiadomości ze swoim oświadczeniem lub korzystając z formularza
kontaktowego
Informacje o plikach cookies
- Serwis wykorzystuje pliki cookies, które pozwalają zidentyfikować użytkownika przy ponownych wejściach na określone strony bądź w ramach jednej wizyty w celu usprawnienia niektórych funkcji, w tym związanych z logowaniem lub w celu dostarczenia spersonalizowanej informacji. Cookie zawierają zazwyczaj nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniach końcowych oraz unikalny identyfikator.
- Serwis wykorzystuje następujące pliki cookies:
- sesyjne pliki cookies – niezbędne pliki, które umożliwiają poruszanie się w obrębie witryny internetowej i korzystanie z podstawowych jej funkcji. Przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, wyłączenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania;
- trwałe pliki cookies – zapewniają określone funkcje nie tylko w ramach jednej sesji, lecz podczas całego czasu przechowywania danego pliku na komputerze. Pliki te nie gromadzą żadnych informacji, które ułatwiłyby identyfikację użytkownika, są anonimowe. Ich zadaniem jest usprawnienie działania strony;
- Zewnętrzne pliki cookies – umożliwiają współpracę z zewnętrznymi firmami lub serwisami. Wśród nich są cookie badawcze, które zawierając dane o popularności strony czy danej usługi, służą między innymi do połączenia z serwisami społecznościowymi (np. Facebook), które następnie mogą stosować informacje dotyczące odwiedzin poszczególnych użytkowników do profilowania reklam na innych stronach internetowych;
- Plikami cookies stosowanymi na stronie można zarządzać za pośrednictwem ustawień przeglądarki internetowej. Wprowadzone zmiany nie wpływają na pliki cookies już przechowywane na komputerze.
- Jeżeli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie niezbędnych plików cookies dla określonych procesów może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze strony www. W celu zarządzania powyższymi plikami należy zaznaczyć odpowiednie ustawienia w opcjach używanej przeglądarki.
- Ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu. Stosowanie plików cookie jest bowiem niezbędne do dostarczenia usługi w przyjętym modelu biznesowym.
- Pliki cookies są bezpieczne i nie mają szkodliwego wpływu na urządzenie końcowe. W plikach cookies trzymane są tylko te dane, które dana witryna czy aplikacja zapisuje i ma do nich dostęp
- W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami: Edge, Internet Explorer, Chrome, Safari, Firefox, Opera, w tym urządzenia mobilne: Android, Windows Phone, Safari
Informacje w formularzach
- Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe i adres-email, jednak brak ich podania uniemożliwi realizację zapytania.
- Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
- Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.